Blog

Marketing Υπηρεσιών

Σκοπός

Η μεταφορά των αναγκαίων θεωρητικών γνώσεων στους εκπαιδευόμενους σχετικά με τις βασικές αρχές και έννοιες του marketing υπηρεσιών, καθώς και η διαφορά του από το marketing προϊόντων. Τελικός εκπαιδευτικός στόχος είναι η βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τον πελάτη.

Σε ποιους απευθύνεται

Το πρόγραμμα μπορούν να παρακολουθήσουν:

  • Στελέχη marketing που έχουν ασχοληθεί με marketing καταναλωτικών προϊόντων, διαρκών ή μη, και δεν έχουν προηγούμενη εμπειρία με θέματα marketing υπηρεσιών
  • Ιδιοκτήτες μικρομεσαίων επιχειρήσεων παροχής υπηρεσιών που δεν έχουν προηγούμενη γνώση σε θέματα marketing υπηρεσιών
  • Ελεύθεροι επαγγελματίες παροχής υπηρεσιών
  • Στελέχη πωλήσεων ή άλλων διευθύνσεων των επιχειρήσεων που δεν έχουν προηγούμενη θεωρητική κατάρτιση στο marketing υπηρεσιών
  • Υπάλληλοι επιχειρήσεων που προσφέρουν υπηρεσίες και έχουν θέση υπαλλήλου επαφής με τον πελάτη της επιχείρησης
  • Βοηθοί στελεχών marketing και πωλήσεων

Περιεχόμενα Σεμιναρίου

  • Τι είναι marketing υπηρεσιών και ποια η διαφορά του από το marketing φυσικών προϊόντων. Τα χαρακτηριστικά των υπηρεσιών και οι συνέπειές τους
  • Μίγμα marketing (τα 6P του marketing υπηρεσιών / product-price-place-promotion-people-procedures)
  • Γιατί η ποιότητα των υπηρεσιών δεν είναι αυτή που περιμένει ο πελάτης; Service gaps και πώς αυτά μπορούν να κλείσουν
  • Εξυπηρέτηση του πελάτη, διαχείριση παραπόνων
  • Επίδραση του περιβάλλοντος στις υπηρεσίες (Servicescapes, physical evidence)
  • Διοίκηση επικοινωνίας, σηματοποίηση
  • Διοίκηση ανθρώπινου παράγοντα (προσωπικού και πελατών)