Blog

Key Account Management

Σκοπός

Σκοπός του εκπαιδευτικού προγράμματος είναι οι συμμετέχοντες:

  • Nα κατανοήσουν τη στρατηγική σημασία των πολύ μεγάλων πελατών μιας επιχείρησης (key accounts)
  • Να κατανοήσουν τις υπευθυνότητες και τις αρμοδιότητες των πωλητών που είναι υπεύθυνοι για το χειρισμό των πολύ μεγάλων πελατών (key account managers)
  • Να έχουν τη δυνατότητα σχεδιασμού ενός πλάνου που αποσκοπεί στη διαχείριση των σημαντικών πελατών της επιχείρησης
  • Να μάθουν πώς να κτίζουν μια σχέση εμπιστοσύνης και διαρκούς συνεργασίας με τους μεγάλους πελάτες.

Σε ποιους απευθύνεται

Το πρόγραμμα μπορούν να παρακολουθήσουν:

  • Στελέχη πωλήσεων που δεν είχαν στο παρελθόν την ευθύνη για μεγάλους πελάτες
  • Ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων χωρίς προηγούμενη γνώση σε θέματα πωλήσεων

Περιεχόμενα Σεμιναρίου

  • Πώς κατηγοριοποιούνται οι πελάτες μιας επιχείρησης
  • Διαφοροποίηση μεγάλων πελατών από μικρούς, ιδιαιτερότητες μεγάλων πελατών
  • Μελέτη στοιχείων μεγάλων πελατών
  • Διαχείριση μεγάλων πελατών
  • Διαχείριση Μακροπρόθεσμων Σχέσεων με μεγάλους πελάτες
  • Ανάπτυξη Customer Relation Management
  • Χειρισμός κινδύνων στη συνεργασία με μεγάλους πελάτες για μετριασμό των αποτελεσμάτων τους.