Blog

Key Account Management

Σκοπός Σκοπός του εκπαιδευτικού προγράμματος είναι οι συμμετέχοντες: Nα κατανοήσουν τη στρατηγική σημασία των πολύ μεγάλων πελατών μιας επιχείρησης (key accounts) Να κατανοήσουν τις υπευθυνότητες και τις αρμοδιότητες των πωλητών που είναι υπεύθυνοι για το…

Οικονομικά για Πωλητές-Διανομείς

Σκοπός Η μεταφορά των αναγκαίων θεωρητικών γνώσεων στους εκπαιδευόμενους σχετικά με τις βασικές χρηματο-οικονομικές έννοιες που πρέπει να γνωρίζει ένας πωλητής, ώστε να επικοινωνεί αποτελεσματικά με τα στελέχη της διεύθυνσης οικονομικών και με τους πελάτες…

Οργάνωση και Διοίκηση Δικτύων Διανομής

Σκοπός Να κατανοήσουν οι συμμετέχοντες τις βασικές έννοιες και αρχές στη διαχείριση δικτύων διανομής Να κατανοήσουν τις μεθόδους σχεδίασης και χρήσης των κατάλληλων καναλιών διανομής Να εξασκηθούν στον σχεδιασμό δικτύων διανομής σύμφωνα με τις δικές…

Πρόβλεψη Παραγγελιών και Έλεγχος Αποθεμάτων

Σκοπός Οι καταρτιζόμενοι να κατανοήσουν και να εφαρμόσουν τις διαφορετικές μεθοδολογίες για την αποδοτική διαχείριση των αποθεμάτων. Να βελτιώσουν το επίπεδο εξυπηρέτησης μέσω της βελτιστοποίησης της διαχείρισης αποθεμάτων. Να αξιολογούν τα αποτελέσματα κάθε μεθόδου. Να…

Διαδικασίες Μεταφορών στο Εξωτερικό

Σκοπός Βασικός στόχος του σεμιναρίου είναι η ενίσχυση της εξαγωγικής δύναμης των επιχειρήσεων, έτσι ώστε να αναπτυχθεί περαιτέρω η εμπορική δραστηριότητα στο εξωτερικό. Οι συμμετέχοντες μετά το πέρας του σεμιναρίου θα είναι σε θέση να…

Εξαγωγικό Εμπόριο – INCOTERMS

Σκοπός Η μεταφορά των αναγκαίων γνώσεων σε όσους ασχολούνται ή επιθυμούν να ασχοληθούν με τις εξαγωγές, ώστε να είναι σε θέση να προετοιμάσουν κατάλληλα την επιχείρησή τους για μεγιστοποίηση της επιτυχίας της εξαγωγικής τους προσπάθειας….

Τεχνική Ορολογία

Σκοπός Είναι η ανάπτυξη γλωσσικών δεξιοτήτων για αποτελεσματική επικοινωνία στην αγγλική γλώσσα στο επαγγελματικό/επιχειρηματικό περιβάλλον μέσω μελέτης αυθεντικών καθημερινών περιστάσεων του επαγγελματικού χώρου. Σε ποιους απευθύνεται Σε όσους έχουν γνώση της Αγγλικής γλώσσας σε επίπεδο…

Στρατηγικές Διαχείρισης Πελατών – CRM

Σκοπός Η κατάκτηση των αναγκαίων γνώσεων από τους εκπαιδευόμενους σχετικά με την εξυπηρέτηση των πελατών, ώστε να είναι σε θέση να παρέχουν υψηλού επιπέδου υπηρεσίες στους πελάτες. Να είναι σε θέση να αναλύουν αποτελεσματικά το…

“My first thought was, who am I to teach?”

– Mary Kate McDevitt, Skillshare teacher with 50,000 students

WATCH VIDEO